یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

من:16ساله

همتون داداشیامین

شروع وبنویسی:8مرداد98



آخرین نظرات
  • ۱۸ اسفند ۰۱، ۱۶:۰۶ - کلینتون
    سلام
  • ۶ فروردين ۰۱، ۰۰:۵۴ - sarngon :)
    من

به نظرتون صدرا چجوریه

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۴۲ ب.ظ

بچها به نظرتون صدرا مثبته یا منفی از نظر من از این بچه مثبت خر خوناس از نظر شما ها چیییی ؟؟؟؟wink

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۱
محمد عرفان بهنام پور

نظرات  (۳)

:"|
پاسخ:
/:
۲۱ بهمن ۹۹ ، ۱۳:۵۱ رد هود(همون ماهان افشارپور)

خخخخخ گه نخور من باهاش کل سال 4 بودم تو هم داری خالی میبندی

پاسخ:
صدرا توی موقع خودش منفی بود بعد دیگه منفی نشد

۲۱ بهمن ۹۹ ، ۱۳:۴۹ رد هود(همون ماهان افشارپور)

من بهو تو بهترین رفیقاشیم تز نظر من مثبتتتتتت تا ته

پاسخ:
صدرا کلاس چهارم خیلی منفی شد بعد دوباره توبه کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">