یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

من:16ساله

همتون داداشیامین

شروع وبنویسی:8مرداد98



آخرین نظرات
  • ۱۸ اسفند ۰۱، ۱۶:۰۶ - کلینتون
    سلام
  • ۶ فروردين ۰۱، ۰۰:۵۴ - sarngon :)
    من

من در نمیزنم میام تو با لگد

شنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۰۳:۴۱ ب.ظ

سلامممممم چطورین

 

بچها ناموصا شرمنده بخاطر اینکه اصلا نمیام خیلی درگیر کار و درس و زندگی و این ک*صشعرام

 

 

 

 

 

فقط یک چیزی ایشالا سه سال دیه عقدمونه کسی خواست بیاد اسم بده کارت دعوت بدم

 

 

حاج خانومم ایشالا زیر این پست یه کامنت میزاره دیه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۲۲
محمد عرفان بهنام پور

نظرات  (۱)

هرچه دل تنگت میخواهد بگو 

پاسخ:
چی بگم به شوما 


شوما بیشتر از ما خبر دارین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">