یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

من:16ساله

همتون داداشیامین

شروع وبنویسی:8مرداد98



آخرین نظرات
  • ۱۸ اسفند ۰۱، ۱۶:۰۶ - کلینتون
    سلام
  • ۶ فروردين ۰۱، ۰۰:۵۴ - sarngon :)
    من

کی یادشه

جمعه, ۵ فروردين ۱۴۰۱، ۰۲:۱۸ ب.ظ

سلام بچها خیلی وقته من نبودم کیا منو یادشونهwink

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۰۵
محمد عرفان بهنام پور

نظرات  (۵)

قالبت ریده

پاسخ:
درستش کردم

من

پاسخ:
مرسی

سلام. سلام.سلام

عرفان خان،خوب هستین؟

من که یادمه😅

فک کنم قالبتانه کامل جا ننداختین

پاسخ:
خوبم تو خوبی


الان قالبم درست شد فعلا

داش بیا قالب وبتو ببین

ریده هیچی معلوم نی درستش کن پستو ببینیم

پاسخ:
یکی گذاشتم تا یدونه خوب پسدا کنم درستش کردم فعلا

۰۵ فروردين ۰۱ ، ۱۴:۲۸ ‌‌‌‌‌‌‌*-* 𝓐𝓷𝓲𝓶𝓪

چرا قالبت اینجوریه...

پاسخ:
نمیدونم یکی دیگه گزاشتم تا یدونه اوکی کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">