یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

من:16ساله

همتون داداشیامین

شروع وبنویسی:8مرداد98



آخرین نظرات
  • ۱۸ اسفند ۰۱، ۱۶:۰۶ - کلینتون
    سلام
  • ۶ فروردين ۰۱، ۰۰:۵۴ - sarngon :)
    من

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

در تمام این سال‌ها، دنیای سینمایی مارول Marvel Cinematic Universe مجموعه‌ای از شخصیت‌های دیدنی را برای طرفدارانش خلق کرده است. بعضی از آن‌ها قوی‌ترین قهرمان‌ها و شخصیت‌های بد این دنیا هستند و اگر بخواهیم صادق باشیم بعضی از آن‌ها کاملاً ضعیف هستند و یا به‌خوبی به آن‌ها پرداخته نشده است. از پنج‌تا از بدترین و پنج‌تا از بهترین شخصیت‌های دنیای مارول برای شما نوشته‌ایم:

همچنین بخوانید:
رده‌بندی سریال‌های مارول شبکه نت‌فلیکس: از Jessica Jones تا Daredevil

بهترین: آیرون‌من Iron Man

آیرون من -مارول - بهترین

حتی اگر نگوییم تونی استارک Tony Stark بهترین شخصیت دنیای سینمایی مارول است، باید گفت یکی از بهترین‌هاست. رابرت داونی جونیور Robert Downey Jr.’s در نقش این قهرمان پولدار توانسته است خودش و مرد آهنی را تبدیل به چهره‌ی اصلی این دنیای سینمایی بکند. چه این اتفاق به خاطر حضورش در «آیرون‌من» Iron Man ۲۰۰۸ باشد (که تحولی بزرگ برای مارول بود) و چه به خاطر حضورش در فیلم‌هایی مثل «اسپایدرمن: بازگشت به خانه» Spider-Man: Homecoming، استارک از شخصیت‌‌هایی است که دنیای مارول را سرپا نگه داشته است. شوخ‌طبعی واضحش، لباس‌‌های نبرد زیبایش و جذابیتش این شخصیت را بسیار خاص کرده است.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۱ ۱۶ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۲۸
محمد عرفان بهنام پور

مقایسه مارول و دیسی ؛ نقطه آغاز


شاید بهتر باشد جهت آشنایی افرادی که به طور کامل با دنیای مارول و دیسی آشنا نیستند، کمی به عقب برگردیم. نقطه شروع کمیک‌های مارول و دی سی بسیار نزدیک به هم است. کمیک‌های دیسی برای اولین بار در سال 1934 و کمیک‌های مارول در سال 1939 جرقه خوردند.

 
 

 

کمیک‌ های دی سی

جا دارد اشاره کنیم که کمیک‌های دی سی برای اولین بار تحت نام National Allied Publications در سال 1934 شروع به انتشار یافتن کردند. نام دی سی در نتیجه ترکیب اسامی National Allied Publications و Detective Comics Inc پدید آمد. در حین این دوره، این کمیک‌ها با اسم National Comics شناخته می‌شدند؛ اما نکته جالب آن‌جاست که توسط همه با اصطلاح دی سی (DC) از آن‌ها یاد می‌شد. دلیل این امر لوگو DC در کاورهای این کمیک‌هاست و البته محبوبیت سری کمیک‌های Detective Comics که در آن دوره منتشر می‌شدند. کمپانی مرتبط با کمیک‌های دی سی، نام قدیمی خود را تا سال 1977 حفظ کرد؛ یعنی سالی که این کمیک‌ها به شکل رسمی به DC Comics تغییر نام پیدا کردند.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۲۶
محمد عرفان بهنام پور

سلام من برگشتم

۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۳۲
محمد عرفان بهنام پور