یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

من:16ساله

همتون داداشیامین

شروع وبنویسی:8مرداد98



آخرین نظرات
  • ۱۸ اسفند ۰۱، ۱۶:۰۶ - کلینتون
    سلام
  • ۶ فروردين ۰۱، ۰۰:۵۴ - sarngon :)
    من

شلاممم

شنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۰، ۰۵:۳۳ ب.ظ

سلااام بچه ها خبری از صدرا دارین اصلا چقدر وقته وب نیومده؟ 

دلم براش تنگ شده 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۰۶
محمد عرفان بهنام پور

نظرات  (۶)

سلام

پاسخ:
علیکم
۱۱ شهریور ۰۰ ، ۱۵:۳۷ لیوای اکرمن (همون ماهان افشارپور)

اسمم تو کال اف GOHST87 الان کال اف نیستم ولی شاید بیام

پاسخ:
ودف


بچه من جریان کالاف تورا میدونم چیه

۱۰ شهریور ۰۰ ، ۰۰:۵۸ لیوای اکرمن (همون ماهان افشارپور)

راستی واقعا ممنون که صدر دصد رفیقتم برات هیچوقت دیگه کم نمیزارم

چون ادم جنبه داری

پاسخ:
(:

۱۰ شهریور ۰۰ ، ۰۰:۵۵ لیوای اکرمن (همون ماهان افشارپور)

نه من تجدید اوردم چن وقت پیش امتحان اخرمو  دادم

من نمیدونم حوضوریه یا نه

پاسخ:
خاک توی هدت

۰۹ شهریور ۰۰ ، ۱۷:۱۰ لیوای اکرمن (همون ماهان افشارپور)

ببین میدونم خیلی کار داره مدرسه هم میره خلاصه کار زیاد داره

پاسخ:
ماهان مدرسه مگه حضوریه
برای شما شروع شده؟

۰۷ شهریور ۰۰ ، ۰۱:۳۴ لیوای اکرمن (همون ماهان افشارپور)

منم همینطور

پاسخ:
تو ازش خبری نداری که میاد یا نه بهم امروز زنگ زد یادم رفت بپرسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">