یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

من:16ساله

همتون داداشیامین

شروع وبنویسی:8مرداد98



آخرین نظرات
  • ۱۸ اسفند ۰۱، ۱۶:۰۶ - کلینتون
    سلام
  • ۶ فروردين ۰۱، ۰۰:۵۴ - sarngon :)
    من

(: اومدم

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۵:۱۳ ب.ظ

سلام بچه ها من اومدمlaugh

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۳۰
محمد عرفان بهنام پور

نظرات  (۲۲)

پیشنهاد دوستانهبود :|

پاسخ:
XD

میگم زیاد از :) استفاده میکنی :|

طرف مقابلت فک میکنه دوس نداری ب مکالمه ادامه بدی :|

 

 

#امیر

سلام علیک حاج اقا :|

پاسخ:
):

#~#

پاسخ:
(:

:)

پاسخ:
XD

میگم پس بابا بزرگی هستی برا خودت^^

پاسخ:
(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:

پس فافا بزلگی کععععع=-=

پاسخ:
ببخشد اینا میگم میشه درست بنویسی نمیفهمم

O-O...

پاسخ:
اوهوم (:

63 روزه اومدم^-^

پاسخ:
من تقریبا دو ساله

ریلس باش داداشی راحت حرف بنوما .-.

پاسخ:
باشه آبجی چقدر وقته وبلاگ داری

.-.

 

همان اولی داداش

پاسخ:
اوکی

8..........1 برسون بهم*-*

پاسخ:
18 سالتونه
یا 9

کاش میشناختی :|

من امیرم 

صدرا بهتر منو میشناسه ازش بپرس کی هستم :)

پاسخ:
اوکی منم عرفانم دوست هفت ساله ی صدرا

بنده حقیر را میشناسید؟

پاسخ:
نه

پس موشی داداشی من#0#

 

خوش برگشتی داداشی3:

پاسخ:
شما چند سالتونه

السلام علیک و الرحمه الله وبرکاته

پاسخ:
سلام

مویانهo...oمن به اسم زیاد نوموشناسم -0-

 

چند ساله بیدی#-#؟؟؟

پاسخ:
12
۳۰ آذر ۹۹ ، ۱۷:۱۸ رد هود(همون ماهان افشارپور)

تو کجایی مامانم بهزور اشاغل میده من برم بیرون بندازم  دور

بعد بیام پارک

پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

چاکلت موچی بیدم#~#

 

شماا؟؟؟.-.

پاسخ:
من عرفانم
راستی صدرا را میشناسی
اگه میشناسی میخوای بگم اون دوست هفت ساله ی منه
۳۰ آذر ۹۹ ، ۱۷:۱۶ رد هود(همون ماهان افشارپور)

دلم واست تنگ شده

پاسخ:
بیا بریم پارک مشت سفر بازی

لاو یووو

پاسخ:
وات

سلام داداش O-O

 

نوموشناسمت-0- آشنا بوشیم#0#؟؟؟

پاسخ:
بشیم(:
۳۰ آذر ۹۹ ، ۱۷:۱۴ رد هود(همون ماهان افشارپور)

هووووو

پاسخ:
بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">