یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

من:16ساله

همتون داداشیامین

شروع وبنویسی:8مرداد98



آخرین نظرات
  • ۱۸ اسفند ۰۱، ۱۶:۰۶ - کلینتون
    سلام
  • ۶ فروردين ۰۱، ۰۰:۵۴ - sarngon :)
    من

یه خبر خوب

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۳۲ ب.ظ

سلام من برگشتم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۲
محمد عرفان بهنام پور

نظرات  (۵)

۱۷ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۴ ماهان افشارپور

تتلو نمیخونی

پاسخ:
عشق تتلو
۱۶ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۵۳ ماهان افشارپور
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** فیس چهارتا بیت از تتل بخون

پاسخ:
فوش نده
۱۶ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۲۰ عاشقِ دل شکسته :/ ( حج :/ )

بی ادب صدرا ام

پاسخ:
برو بابا
۱۲ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۱۳ ماهان افشارپور

ایول دلم برای مطلبات تنگ شده

پاسخ:
جووووووووون
۱۲ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۲۲ عاشقِ دل شکسته :/ ( حج :/ )

خرِ مننننننننننننننننن

دلم برات تنگ شده بود الاغ

پاسخ:
اشغال چرا فوش میدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">