یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

من:16ساله

همتون داداشیامین

شروع وبنویسی:8مرداد98



آخرین نظرات
  • ۱۸ اسفند ۰۱، ۱۶:۰۶ - کلینتون
    سلام
  • ۶ فروردين ۰۱، ۰۰:۵۴ - sarngon :)
    من

بگید

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۱۱ ب.ظ

آهنگ بگید بزارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۴
محمد عرفان بهنام پور

نظرات  (۸)

۲۴ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۲۶ ماهان افشارپور

خب از یکی دیگه باز نشر میزنم

اگه نگی ببخشید

پاسخ:
چی را نگم
۲۴ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۲۴ ماهان افشارپور

احمق میخوام از باز نشر بدم خب

پاسخ:
خودتی
:|
۲۴ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۲۲ ماهان افشارپور

سرج چی بدم اخه

 

پاسخ:
بزن پخش انلاین اهنگ فلان
۲۴ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۲۰ ماهان افشارپور

گردن من ننداز امیرم بزار

پاسخ:
سرچ بده
۲۴ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۱۵ ماهان افشارپور

بگو چیه رمزش

پاسخ:
خصوصی بده میگم
۲۴ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۱۳ ماهان افشارپور

مال امیر تتلو

پاسخ:
 باشه
۲۴ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۱۲ ماهان افشارپور

امیر تتلو

پاسخ:
رمز دار میزارم
۲۴ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۱۲ ماهان افشارپور

گرگ دو

پاسخ:
ببینم چی میشه
رمز دار میزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">