یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

من:16ساله

همتون داداشیامین

شروع وبنویسی:8مرداد98



آخرین نظرات
  • ۱۸ اسفند ۰۱، ۱۶:۰۶ - کلینتون
    سلام
  • ۶ فروردين ۰۱، ۰۰:۵۴ - sarngon :)
    من

مردان ایکسheartheartheart

-

-

چهار شکفت انگیزheartheartheart

-

-

نواheartheartheart

-

-

اسپایدروومنheartheartheart

-

-

واندرمنheartheartheart

-

-

مون نایتheartheartheart

-

-

شی هالکheartheartheart

-

-

سنتری مارولheartheartheart

-

-

بلید heartheartheart

-

-

نامورheartheartheart

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۵
محمد عرفان بهنام پور

نظرات  (۴)

۲۴ بهمن ۹۸ ، ۱۵:۲۲ فاطمه حسینی

نه ببین من باید قانعت کنم 

نیمور که همون اکوامنه

درسته مال ماروله ولی دی سی ساختتش  اسمشم عوض کرده

بلید رو هم ساختن که فک کنم بروکس بازیش میکنه

مردان ایکس رو هم چندین قسمت ساختن اخریش هم برای 2019 عه 

چهار شگفت انگیزم ازش دو قسمت ساختن

واندرومن هم ساختن .... توی یه فیلمم که فک کنم اسمش لیگ عدالته دوباره واندر ومنو کنار اکوامن اوردنش

 

الان قانع شدی😂؟

پاسخ:
آره قانع شدم ولی من اینا را ندیدمبینید خانوم 
نویسنده دو:
ببینید خانم حسینی منظور این مطلب ساخت فیلم نیست،بلکه حضور در mcu هست.
نیمور با اکوامن فرق داره.
این فیلم ها هم ساختن ولی توی mcu نیست(یعنی توسط دیزنی نبوده)
بعدم این شخصیت این مقاله واندرمن(مرد شگفت انگیز)هست و اون که شما میگید واندروومن(زن شگفت انگیز)
حالا قانع شدید؟!
۲۴ بهمن ۹۸ ، ۱۵:۱۳ فاطمه حسینی

قصد توضیح دادنم نداری ؟ |:

پاسخ:
نه
۲۴ بهمن ۹۸ ، ۱۵:۰۳ فاطمه حسینی

😐 مگه منظورت این نیس که فیلمشون ساخته شده یا نه ؟

 

پاسخ:
خب آره
۲۳ بهمن ۹۸ ، ۲۳:۰۴ فاطمه حسینی

وااا 

مردان ایکس و اوندرومن و چهار شگفت انگیز که هست 

 

پاسخ:
نه نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">