یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

من:16ساله

همتون داداشیامین

شروع وبنویسی:8مرداد98



آخرین نظرات
  • ۱۸ اسفند ۰۱، ۱۶:۰۶ - کلینتون
    سلام
  • ۶ فروردين ۰۱، ۰۰:۵۴ - sarngon :)
    من

فکر کنید

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۱۷ ب.ظ

یک سوالی هست ذهن من را درگیر کرده من نمیدنم وقتی که یک آدم کار های خوبش با کار های بدش یکی باشه اون دنیا توی جهنم میرود یا بهشت؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

 

مثال = یک آدم 50تاگل را له کرده و در باغچه ی خانه ی خو پنجاه گل دیگر کاشته باشد به بهشت میرود یا جهنم؟؟؟؟؟؟؟؟

 

surprisesurprisesurprisesurprisesurprise

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۸
محمد عرفان بهنام پور

نظرات  (۶)

بهشت.چون به ازای هرگناه یدونه گناه نوشته میشه اما به ازای هر ثواب هزار ثواب نوشته میشه

پاسخ:
ممنون از نظری که دادید چون خیلی ذهن من را درگیر کرده بود
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ***** *** ***** ****

پاسخ:
 زر نزن
نویسنده دو:
اسکل تویی هفت جد و آبادت.
مرتیکه با اون پستای چرتش.واقعا وجود تو تو بیان باعث تاسفه!

مستقیم جهنم!!!

پاسخ:
از کجا فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟

نه درستش اینه که رضایت مالک اون گل رو از  بگیری

پاسخ:
بدون رضایت
۰۸ بهمن ۹۸ ، ۱۸:۲۸ محمد صدرا عبدالعلی زاده

همون مثال رو براتون میگم

تو گل یکی دیگه رو له کردی ولی برای خودت گل کاشتی

ولی اگه همونجایی که گل کاشتی گل بکاری فکر کنم بری بهشت

پاسخ:
ممنون صدرا جان

سلام

آب شور و شیرین مخلوط نمیشن

پاسخ:
مخلوط میشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">