یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

من:16ساله

همتون داداشیامین

شروع وبنویسی:8مرداد98



آخرین نظرات
  • ۱۸ اسفند ۰۱، ۱۶:۰۶ - کلینتون
    سلام
  • ۶ فروردين ۰۱، ۰۰:۵۴ - sarngon :)
    من

با ونوم اشنا شوید قسمت اول(مهمترین اتفاقات)

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۳۴ ب.ظ

این مطلب از جایی کپی نشده و کاری مشترک با وبلاگ sadra-daily.blog.ir است.

در قسمت اول شمارو با مهمترین اتفاقات تاریخ ونوم اشنا میکنم.

1-ایده ای از یک هوادار

ونوم در واقع از یه هوادار سرچشمه میگیره.

یک هوادار با نامه ای ایده ی ساخت لباس سیاه زنده رو به نویسندگان داد.

2-نحوه ی ورود

در کمیک های STARWARS(سری قدیمی) اسپایدرمن این لباس رو بدست اورد.در یکی از سری های فرعی starwars2015(یعنی سری جدید)معلوم شد که ددپول این لباس رو به اسپایدی داده(خدا لعنتش کنهlaughlaughlaugh)

3-بد شدن ونوم

پیتر وقتی فهمی سیمبیوت بدجنسه اونو از خودش دور کرد همین زمان ادی براک که یک خبر نگار بود با سیمبیوت پیوند خورد.ادی و سیمبیوت هردو از پیتر تنفر داشتند برای همین

4-تولد کارنیج

کارنیج در کمیک های اسپایدرمن شگفت انگیز توسط سیمبیوت ونوم متولد شد.سپس با قاتلی به نام کلتیوس کسدی پیوند خورد و به این ترتیب تبدیل به یک موجود وحشی شد.(کارنیج به معنی قتل عام است که واقعا به این موجود میخوره)

.

.

.

قسمت بعد میزبانان ونوم را معرفی می کنم.

فعلا بای

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۸/۱۱/۰۸

نظرات  (۸)

۲۳ بهمن ۹۸ ، ۲۳:۰۶ فاطمه حسینی

تازه ونوم دو رو هم دارن میسازن :)))) بی قرارم 

مطالب دی سی و مارولی و کمیکی میبینم سر ذوق میام😂😂😂😂 کلی کامنت گزاشتم

پاسخ:
نه بابا
۱۰ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۲۵ محمد صدرا عبدالعلی زاده

تو پنج شخصیت بنویس

۱۰ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۱۶ محمد صدرا عبدالعلی زاده

تو کدوم مطلبش نوشتی

پاسخ:
عنوان اول مطلب آزمایشی من
۱۰ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۱۲ محمد صدرا عبدالعلی زاده

همون کاری که تو وبلاگم گفتم.

پاسخ:
براش نوشتم
۱۰ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۰۷ محمد صدرا عبدالعلی زاده

من کارم رو انجام دادم نوبت توئه

پاسخ:
من باید چی کار کنم
۱۰ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۰۴ محمد صدرا عبدالعلی زاده

یه چیزی بگو

پاسخ:
تو هم هک میکنی هم حرف میزنی
۱۰ بهمن ۹۸ ، ۱۶:۴۴ محمد صدرا عبدالعلی زاده

درست شد.

نمی دونم چی شده بود خخخخخخخ.

راستی بیا بحرفیم

پاسخ:
چی بگم
۱۰ بهمن ۹۸ ، ۱۶:۳۶ محمد صدرا عبدالعلی زاده

به قالب وبلاگ من دست زدی؟

 

پاسخ:
نه بخدا .چرا؟؟؟؟؟؟ مگه چی شده خودم هم فکر کردم خودت تغییرش دادی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">