یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

من:16ساله

همتون داداشیامین

شروع وبنویسی:8مرداد98



آخرین نظرات
  • ۱۸ اسفند ۰۱، ۱۶:۰۶ - کلینتون
    سلام
  • ۶ فروردين ۰۱، ۰۰:۵۴ - sarngon :)
    من

چالش 10 کار قبل از مرگم

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۲۳ ب.ظ

اول:در خوانندگی مهشهور شم

دوم:توی تیم اصلی کاله کاپ بسکتبال برم

سوم:با یکی دوست بشم (لطفا وارد جزئیات نشید)

چهارم:در رشته برنامه نویسی موفق شم

پنجم:اگر کرونا بره صدرا دوستم را ببینم

ششم:وبلاگ زن داداشم معروف بشه

هفتم:داداشم مشکل تنفسیش از بین بره

هشتم:بقیش خصوصیه

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۷
محمد عرفان بهنام پور

نظرات  (۳)

۱۸ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۱۲ محمد صدرا عبدالعلی زاده

^_^

پاسخ:
<:
۱۸ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۰۷ محمد صدرا عبدالعلی زاده

تو مطلبو پیش نویس بکن یه رمز هم تو برچسب زرد بزار

من رمزدارش میکنم برات

پاسخ:
باشه
۱۷ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۳۷ محمد صدرا عبدالعلی زاده

بقیشو رمز دار بزار

رمزشو بده من

پاسخ:
چجوری رمز دار بزنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">