یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

یادداشت های محمد عرفان بهنام پور

اونی ک داد به من حرص منو گای*یدم اخر قصرو گاییدم

من:16ساله

همتون داداشیامین

شروع وبنویسی:8مرداد98



آخرین نظرات
  • ۱۸ اسفند ۰۱، ۱۶:۰۶ - کلینتون
    سلام
  • ۶ فروردين ۰۱، ۰۰:۵۴ - sarngon :)
    من

مبارک باد

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۷:۵۰ ب.ظ

سال 1399 مبارک باد 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۹
محمد عرفان بهنام پور

نظرات  (۱۵)

۱۶ فروردين ۹۹ ، ۱۹:۱۱ ماهان افشارپور

اره

پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
۱۴ فروردين ۹۹ ، ۰۰:۴۳ ماهان افشارپور

شتر وقعا مرد ختمشم تموم شد

 

پاسخ:
میدونم مرد ولی آخه ختمش نوی وبلاگ تو
۱۲ فروردين ۹۹ ، ۱۹:۲۰ ماهان افشارپور

عرفان بابابزرگ صدرا مرد بیاختمش توسایت منه

 

پاسخ:
خخخخخ

:)مبارک

 

پاسخ:
ممنون
۰۱ فروردين ۹۹ ، ۲۲:۳۱ محمد صدرا عبدالعلی زاده

اسکل ریحون دختره

:/

پاسخ:
باش داداش نمیدونستم
۰۱ فروردين ۹۹ ، ۲۲:۳۱ محمد صدرا عبدالعلی زاده

اسکل ریحون دختره

:/

پاسخ:
باشه

🤦🏻‍♀️

اسممو نوشته که :/

سال نو توهم مبارک کوچولو :)

پاسخ:
ممنون خواهرم
۰۱ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۱۰ محمد صدرا عبدالعلی زاده

خاک تو سرت ریحون داداشه؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
برو بابا داداش کوچولو

عیدت مبارک ایشاالله سال خوبی داشته باشی :)

پاسخ:
ممنون
۰۱ فروردين ۹۹ ، ۱۱:۵۷ ماهان افشارپور

عرفان دلم واقا برات تنگ شده 

واقعا عیدت مبارک

انشالاه شاد باشی

پاسخ:
منم دلم برات تنگ شده عیدتهم مبارک

نوروز شمام مبارک

پاسخ:
ممنون

داداچ بنده دخترم :/

داداش به کی میگی ؟؟؟ هیییییع روزگار هیییییییییییییع :/

پاسخ:
ببخشید نمی‌دونستم هالا عید مبارک خواهرم

عید توهم مبارک 💜🌸

پاسخ:
ممنون خواهرم

سال نو تو هم مبارک بچه جان :)

پاسخ:
ممنون داداش
۲۹ اسفند ۹۸ ، ۱۹:۵۲ محمد صدرا عبدالعلی زاده

مبارک

پاسخ:
ممنون داداش کوچولو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">